Svi žele sretan i ispunjen život izvan ureda, no samo neki uspijevaju uskladiti poslovne i osobne ciljeve. Srećom, uz učinkovito upravljanje vremenom, balansiranje između rada i obitelji izazov je koji može biti prevladan. Prvi korak do postizanja ravnoteže je da s obitelji dogovorite o vašim prioritetima. Pritom morate razumjeti da poslovni uspjeh često zahtjeva prekovremeni rad i putovanja. U tim slučajevima, morate zatražiti i dobiti podršku obitelji.
Evo nekoliko savjeta kako uskladiti karijeru i obitelj:
- Odredite prioritete - U određenom trenutku ne možete obaviti sve, zato se odlučite što u kojem trenu ima prednost i čemu ćete dati prioritet. Naučite reći 'ne' i ne gubite vrijeme i energiju na manje važne stvari.
- Delegirajte - Poput delegiranja na poslu, kojim ćete svojim podređenima osim zadataka, dati i motivaciju za daljnji rad, tako organizirajte i podijelu posla u svojoj obitelji. Ovo se u prvom redu odnosi na žene, jer je njima ipak najteže u današnjem svijetu uskladiti posao i obitelj.
- Organizirajte se - U današnjem suvremenom i informatički naprednom društvu, iskorisite prednosti koje Vam ono omogućava. Zašto bi gubili Vaše dragocijeno vrijeme čekajući u redu banke 2 sata, kada račune možete platiti u roku jedne minute preko interneta?
- Nemojte zaboraviti na sebe - Ako nemate barem dnevno sat vremena za sebe, vremena u kojem možete "razbistriti svoj um", baviti se nekom tjelesnom aktivnošću, onda ne možete očekivati da ćete uspjeti u svom naumu.
Nema komentara:
Objavi komentar